ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ELAZIĞ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • İDARİ YAPI
    • İL MÜDÜRÜ
    • İL MÜDÜR YARDIMCILARI
    • ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ
    • İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
    • BAĞLI BİRİMLER
      • SAYMAN
      • SİVİL SAVUNMA UZMANI
      • HUKUK DEPARTMANI
    • PERSONEL LİSTESİ
  • KURUMSAL KİMLİK
    • RESMİ YAZIŞMA
    • İÇ HİZMET STANDARTLARI
    • İKS-KYS FORMLAR
      • VİZYONUMUZ - MİSYONUMUZ
      • ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
    • İÇ KAYNAKLI FORMLAR
  • İÇ KONTROL SİSTEMİ - KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
  • PROJELERİMİZ
    • KADIN ELİ DEĞDİ SEBZE KURUDU DOMATES UN OLDU PROJESİ
    • KIRSALDA KADIN SEYİSLER YETİŞİYOR PROJESİ
    • YAYLALARIN BERBERİ PROJESİ
    • BORDO BEYAZ GIDA GÜVENLİĞİ ÖDÜLÜ
  • BASINDA BİZ
  • ÇİFTÇİ SAYFASI
    • TARIMSAL İSTATİSTİKLER
    • ZİRAİ HAVA TAHMİN RAPORU
    • ZİRAİ DON UYARI SİSTEMİ
  • ELAZIĞ
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksElazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü

İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğünün Görevleri

​​1-İl Müdürlüğü için gerekli araç, gereç ve malzemenin temini ile ilgili hizmetleri yürütmek. Bu amaçla satın alma ve ihalelerle ilgili işlemleri yapmak 
2- Mevcut binaların bakım ve onarımları ile ihtiyaç duyulan bina ve arazilerin kiralama, tahsis işlemlerini yapmak
3- Demirbaş ve tüketim malzemeleri ile ilgili kayıtları tutmak, devir teslim ve terkin işlemlerini yapmak. Taşınır kayıt ve kontrol işlemleri ile ilgili  Sayıştay Başkanlığına ve Bakanlığa hesapları göndermek
4- Evrak ve arşiv hizmetlerini düzenlemek ve yürütmek
5-İl Müdürlüğünde görev yapan tüm personelin mali işler ile ilgili hizmetleri yürütmek.
6- İl Müdürlüğünde görev yapan tüm personelin atama, kadro yükseltilmesi, emeklilik işlemleri, özlük işlemleri, izin ve fazla mesai işlemlerini yürütmek.
7- Mevcut binaların ve Müdürlük kampusunun temizlik, bakım, aydınlatma, taşıma ve güvenlik hizmetlerini personel ve kamera sistemi ile takip etmek ve bu hizmetleri yapan personelin sevk ve idaresini sağlamak.
8-İl Müdürlüğü kampusu bahçe düzenleme ve peyzaj işlemlerini yürütmek.
9- İl Müdürlüğü adına tahsis edilen ödeneklerin İlçe Müdürlüklerine dağıtımını yapmak. Müdürlük adına yapılan harcamaların ödeme emirlerini düzenlemek ve takip etmek.
10- Müdürlüğün protokol hizmetlerini yürütmek, ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği yaparak, toplantı, brifing ve görüşme düzenlemek. 
11- İhtiyaç duyulan mutemet avanslarını açmak ve mahsup işlemlerini takip etmek.
12- Lojman tahsisleri ile ilgili işlemleri yürütmek. 
13- Personelin Müdürlüğe geliş ve gidişlerini sağlamak üzere servis aracı işletilmesi işlemlerini yürütmek.
14- Yemekhane ve tabldot işlemlerinin yürütülmesi, kayıtlarının düzenlenmesi ve tutulması, yiyecek yardımı ödeneğinden faydanılmasını sağlamak.
15- Müdürlüğümüzde çalışan personelin yazlık ve kışlık giyim eşyalarının temin edilmesini ve dağıtılmasını sağlamak.
16- Müdürlüğümüze tahsisli taşınmaz malların kayıt ve bilgilerini tutmak.
17- Müdürlüğümüze tahsisli taşınmaz malların devir veya intifa hakları ile ilgili işlemleri yürütmek. 
18- Müdürlüğümüze ait taşınmaz malların fiziki denetimlerinin yapılmasını sağlamak. 
19- Müdürlüğümüze ait binaların onarımları ile ilgili keşifleri düzenlemek ve kontrollük hizmetlerini yürütmek. 
20- Müdürlük bünyesinde hizmet veren sağlık kurumu ve sağlık personelinin sevk ve idaresini yapmak
21- Müdürlük bünyesinde görev yapan personelin ve bakmakla yükümlü oldukları aile fertlerinin  vizite ve tedavi hizmetlerini yürütmek. Hastanelerde yaptırdıkları tedavileri mukabil faturaları ödeme emri belgesine bağlamak, hastanelerle konu ile ilgili yazışmaları yapmak.
22- Döner Sermaye İşletmesi ile ilgili her türlü işlemi yürütmek.
23- Müdürlük bünyesinde bulunan Kreş ve Gündüz Bakımevinin her türlü ihtiyacının karşılanması, görevli personelin  sevk ve idaresini yürütmek.
24- Müdürlük personelinin etkili hizmet yapabilmesi için düzenlenecek hizmet içi eğitim programlarını yürütmek. 
25- Müdürlüğe ait alet, makine ve araçların bakım onarım işlerini yaptırmak.
26-Müdürlüğün genel kayıt işlemlerini yapmak ve evrak sirkülasyonunu takip etmek.
27-Valilik ve diğer kamu kurumları ile yapılan yazışmalar ile ilgili posta ve kurye işlemlerini yürütmek.
28-Müdürlük kampusu içerisindeki otoparkın düzen ve işletilmesini sağlamak.
29-Müdürlüğümüze iş takibi için gelen gümrük müşavirliği personellerine çalışma ve dinlenme imkanı sağlamak.
30-Müdürlüğümüzün her türlü ulaşım, haberleşme, posta ve kargo işlemlerini yürütmek.
31-İnternet ağının yönetimini sağlamak.
32-İl Müdürünce verilecek benzeri görevleri yapmak.​

E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Ekmeğini İsraf Etme

Ekmeğini İsraf Etme

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Yeşil Masa Projesi

Yeşil Masa Projesi

http://www.evf.gov.tr/

http://www.evf.gov.tr/

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

İLETİŞİM

    Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Olgunlar Mahallesi İshak Sunguroğlu Sokak No:7 ELAZIĞ

  • Telefon : 0(424) 241 16 16

  • Faks : 0(424) 241 10 72​​​​

  • E-Posta : elazig@tarimorman.gov.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​